1
Blizzard
Postat av tixen den 5 Februari 2008, 13:03
59 kommentarer · 38 träffar
Tjenare! Som många av er kanske har hört så ska Blizzard göra så att i nästa patch så är dropsen från Doomwalker och Doom Lord Kazzak BoE - Varför? Allt började för flera månader sen när Karazhan var mer än vad det är idag. Blizzard började med att nerfa sönder svårigheten på Karazhan, efter ett tag efter buffade dem även alla drops från Gruul's Lair + Karazhan, efter det nerfade dem sönder Gruul's Lair, efter det har det bara fortsatt > Eye/SSC preqsten togs bort plus att bossarna och trashen nerfades.
Varför? Det förstår ni själva :)
Blizzard är inte nöjda med de 10 miljarder som dem tjänade förra året, dem vill ha mer och mer och mer precis som vilket företag som helst som vill gå i vinst, men en sak skiljer dock Blizzard från andra företag; Tro det eller ej men Blizzard skiter fullständigt i spelarna, dem gör ALLT för att ha kvar spelarna, dem skiter i om spelet tillslut är så lätt att en 3 åring kan klara av att spela det, bara dem har kvar sin spelare = pengar.
Härnäst kan jag GARANTERA att en fet jävla nerf kommer på BT/Hyjal och det skulle verkligen INTE förvåna mig ifall Blizzard valde att helt ta bort preq för dessa instancer.
Vad tycker ni? Håller ni med?
Varför? Det förstår ni själva :)
Blizzard är inte nöjda med de 10 miljarder som dem tjänade förra året, dem vill ha mer och mer och mer precis som vilket företag som helst som vill gå i vinst, men en sak skiljer dock Blizzard från andra företag; Tro det eller ej men Blizzard skiter fullständigt i spelarna, dem gör ALLT för att ha kvar spelarna, dem skiter i om spelet tillslut är så lätt att en 3 åring kan klara av att spela det, bara dem har kvar sin spelare = pengar.
Härnäst kan jag GARANTERA att en fet jävla nerf kommer på BT/Hyjal och det skulle verkligen INTE förvåna mig ifall Blizzard valde att helt ta bort preq för dessa instancer.
Vad tycker ni? Håller ni med?