1
Ganka noobs
Postat av grakka den 3 Februari 2008, 02:23
99 kommentarer · 129 träffar
Gör om tråden totalt eftersom alla som svarat förmodligen är 12 åriga invandrare som inte fattar svenska eller vad denna tråd handlade om och endast säger att sl-sl lock äger mage och att mitt 2v2 suger. Tråden handlar inte om att det är svårt att döda en mage som sl-sl lock. Den handlar inte om att jag har 1600 rating i 2v2 och lirar med en mage med 1 kara epic och resten level 66 grön gear. Nu finns de inga bilder så ni behöver inte heller kommentera att mitt UI är fult. Det är jag redan medveten om, har aldrig sagt eller tyckt att det är snyggt heller.
-
För er som inte läste tråden innan jag redigerade den så handlar den om att jag omedvetet gankade/dödade två medlemmar här på fragbite i spelet world of warcraft.
Det som ska diskuteras i denna tråd är om du någon gång har gankat/dödat någon medlem här på fragbite.
BTW!
Min warlock heter Boifiend och inte Boifriend. Jag har aldrig sagt att mitt namn är fint eller snyggt. Meningen med det namet är att alla som är p12 eller allmänt iq befriade ska säga att mitt namn är fult och kalla mig boifriend. Det är lixom det som är själva poängen. Så ni som redan har slängt iväg en "taskig" kommentar om mitt namn har ju ägt er själva och misslyckats totalt.
-
För er som inte läste tråden innan jag redigerade den så handlar den om att jag omedvetet gankade/dödade två medlemmar här på fragbite i spelet world of warcraft.
Det som ska diskuteras i denna tråd är om du någon gång har gankat/dödat någon medlem här på fragbite.
BTW!
Min warlock heter Boifiend och inte Boifriend. Jag har aldrig sagt att mitt namn är fint eller snyggt. Meningen med det namet är att alla som är p12 eller allmänt iq befriade ska säga att mitt namn är fult och kalla mig boifriend. Det är lixom det som är själva poängen. Så ni som redan har slängt iväg en "taskig" kommentar om mitt namn har ju ägt er själva och misslyckats totalt.
Har du gankat någon medlem på fragbite?
137 personer har röstat