Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Instrallera TBC? :S

Postat av Boatmaster den 2 Februari 2008, 13:00
15 kommentarer · 187 träffar
Tja! ( stavade nog rubriken lite fel, menmen)

Aja, jag börjar min lilla histora med att min rogue är nu lvl 59, och då är det dags o köpa TBC. Vilket jag gjorde igår.

När jag skulle instralera (omg, hur faen stavar men till det?) Så kunde jag inte göra det, varför vet jag inte. Så jag fick ominstralera hela vanliga WoW med. När jag senn hade instralerat allt inklusive TBC, så var det dags o tanka en "Giga" patch. När det var klart så var det dags o spela, tänkte jag. Men icke sa nicke, det gick inte. Stod att det inte gick o hitta: worldofwarcraft/data/common.MP Q filen. Så det stod att jag skulle testa o ominstralera allt IGEN! :S .. Aja när jag gjorde det så, funkade det fortfarande inte. Jag testade lägga över common.MPQ filen från min kompis data, men då startade inte änns WoW. Så vad fan ska jag göra nu? Funderar på o lägga över hela porlarns WoW mapp. Men han ska spela innebandy match senn, och jag vill spela _NU_NU_NU_!!!!

Och jag vill helst inte sitta i kö med telefonen till Blizzard's support osv. Pallar inte sånn skit, för det hjälper inte ändå.

Min kompis hade oxå samma problem när han skulle instralera (Staving fgs) WoW.

Diskussion: Har du någonsin haft det problemet?

Otroligt många stavfel bjuds på, då jag sitter o gråter när jag skriver. mitt wow funkar ju inte :'( .

BTW: Tror ni det funkar o lägga över hela WoW mappen från min kompis data? ^^

Har du oxå haft det problemet?`

19 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..