Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Velig, vad ska jag välja?

Postat av NCST den 30 Januari 2008, 22:51
7 kommentarer · 230 träffar
Hejsan, nu är det så här att jag är jävligt velig av mig. Har börjat med wow för inte så länge sedan men kan ändå ganska mycket om det för kompisar spelar.

Så när jag började spela så gjorde jag en Warrior, men när jag nådde level 25 så tyckte jag den blev tråkig. Då skapade jag en Hunter och drog upp den till 23, sedan la jag av med den. Och nu har jag levlat upp en Paladin till 20 som jag tänkte att satsa på eftersom jag och mina kompisar tänkte PvP:a lite tillsammans osv, för det mesta i arena.

Men nu börjar jag vela lite igen, Paladins har ju redigt fin armor och är inte dirrekt lätta att döda, men sedan så är druider redigt bra på heala i arena har jag hört. Så nu vill jag höra med er lite, vad tycker ni jag skall vara?

I 2on2 setup så kommer det vara en Warlock + Jag och i 3on3 setup så blir det Warlock + Shaman + Jag

Sedan har jag kanske inte tänkt o PvP:a exakt hela tiden utan gå kara o lite sådant, men blir förmodligen mest PvP.

plx.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..