Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rogue & druid VS Warlock & druid vinna ?

Postat av SP|InFected den 30 Januari 2008, 21:44
118 kommentarer · 170 träffar
Hej

Vi spelar på 1800+ rating och varenda jäkla gång vi möter denna combo:n så är det omöjligt iof. allt med en healer och en jäkla soul link warlock är svårt men druid + warlock är ju insane svårt.

Jag tar gärna emot tips. jag har en druid i mitt lag själv. Tyvärr så vinner dom inte på att döda oss direkt utan dom vinner när min druid polare har slut på mana och har ingen möjlighet att heala mig.

Jag är shadowstep rogue och börjar gå på warlocken. Jag får ner han till halva Hp:et ganska så fort men lika fort har han fullt hp igen utav druiden som healar. min druid kompis interruptar druiden i den mån han kan men i slutändan så skiter det sig ändå då han får in en deathcoil och senare får in en fear på c.a 8 sek..

Går på druiden får in en stun dessväre får han in 2 heals och sedan går han in i bear slår som bara den sedan får man en 8 sekunders fear.

och så här håller det på ett bra tag. tills som jag sa innan att min druid kompis förlorar sin mana snabbare än laget vi möter.

Så hur fan ska man bära sig åt ? jag förmodar att det går lättare med mace stun men gillar verkligen shadow step speccen.

118 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 118 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..