1
Bort från armory!
Postat av j0ngan den 24 Januari 2008, 01:38
11 kommentarer · 44 träffar
Hej, för ungefär 2 veckor sedan blev mitt wow account hackat.
Jag har spelat på accountet i 2år, samtliga på min healing präst.
över 100 dagar played på den.
Så jag fick då tillbaka accountet, men han hade deletat massa gear. Så jag gjorde ticket och satt o vänta på att få tillbaka den, men så innan jag ens hunnit få tillbaka min gear blir jag hackad IGEN.
Bestämde mig då för att sluta med wow och när jag får tillbaka accountet ska jag radera alla gubbar och ta bort hela accountet, inte pga jag blev hackad utan för att jag har tröttnat på de livet i hel.
Men iaf, istället för att ge tillbaka mitt account så tog blizzard bort hela mitt account och anklagade mig för online trading.
Riktigt dåligt imo, har aldrig varit inblandad i sådant.
Men nu till poängen, jag finns fortf kvar på armory.
Jag vill försvinna därifrån.
Kan jag få bort den? (kan inte skriva o wowforum heller för mitt account finns inte längre)
Jag har spelat på accountet i 2år, samtliga på min healing präst.
över 100 dagar played på den.
Så jag fick då tillbaka accountet, men han hade deletat massa gear. Så jag gjorde ticket och satt o vänta på att få tillbaka den, men så innan jag ens hunnit få tillbaka min gear blir jag hackad IGEN.
Bestämde mig då för att sluta med wow och när jag får tillbaka accountet ska jag radera alla gubbar och ta bort hela accountet, inte pga jag blev hackad utan för att jag har tröttnat på de livet i hel.
Men iaf, istället för att ge tillbaka mitt account så tog blizzard bort hela mitt account och anklagade mig för online trading.
Riktigt dåligt imo, har aldrig varit inblandad i sådant.
Men nu till poängen, jag finns fortf kvar på armory.
Jag vill försvinna därifrån.
Kan jag få bort den? (kan inte skriva o wowforum heller för mitt account finns inte längre)