Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sålde acc åt Farsan!

Postat av Älskahockey den 19 Januari 2008, 23:16
77 kommentarer · 232 träffar
För ca. 3 dagar sen fick jag sålt min wow gubbe, en dålig 49 twink shaman för ca 200 kr.

Jag fick pengarna av den annonyma och en rätt så pålitlig kund.

Jag stack för att käka lite mat som mamma gjort och märkte att farsan inte var där..Så hände det också nästa dag och nästan tills idag eller igår eftersom klockan är över 00:00.

Hursomhelst gick jag för att kolla vad han håller på med och märker att han sitter med sin nya bärbara dator i såvrummet och så hör jag det bekanta ljudet från att portarna i AB öppnas och BGn börjar. Jag springer med detsamma in i sovrummet och ser farsan sitta och lira AB med min gamla Saman!

Tänker vaf*n och frågar av honom hur han fått tag på detta och han svarar förstås att han köpt accounten på nätet. Försöker förklara att det är min gammla account och det är jag som sålt det. Förstås tror han mig inte men jag bevisar det med att säga passwordet och accountname som han tydligen inte bytt än.:D

Vi berättar detta för mamma och hon blir lite sur på pappa för att han inte kommit till maten pga ett dataspel och förstås får jag tillbaka mitt account och får behålla pengarna jag fått av pappa för accounten.

Han hade btw på de 3 dagarna hunnit farma gold till moongoose till båda mina epic 1handed weapons. så ja tänkte att jag kör väll BG ett tag till med polarna och säljer accountet sen :D.

Har er farsa lr någon vuxen ni känner någon gång spelat wow eller gjort något liknande?

(akta stavfel)

Edit: Ingen myt! Min lvl 49 shaman heter skäggfan och jag spelar på Dentarg. Checka wowarmory.

hmm?

165 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..