Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bannad!

Postat av Skolkarn den 16 Januari 2008, 19:32
61 kommentarer · 284 träffar
Tjena! Jag och mina polare satt och körde heroic nyss och precis när vi skulle attackera sista bossen i Underbog (heroic). Helt plösligt så blir jag DC och när jag ska logga in så står det att jag är temporary suspended. 10 sekunder efter skriker en av mina polare att han också fick DC i venten och då var hade han också blivit bannad.

Jag är inte supergrym på engelska, men vi båda har användt Leechbot förut men den tredje som spelade med oss nu blev inte bannad och han leecher mer än alla oss så det verkar lite konstigt :(

Så jag undrar nu om detta har något med leeching att göra, undrar även ifall det är någon som fått samma meddelande?

–––->

Greetings,

This account has recently been identified as being involved in actions deemed inappropriate for the World of Warcraft. This conclusion was reached based on the results of a thorough investigation and therefore, the following account warning has been issued:

Account Name: *******
Type of Violation: PvP Arena/Battleground Exploitation
Details of Incident: Exploitation of PvP Battlegrounds and the honor system
Consequences for Account: Account suspended for 3 hours (3h)

This may include, but is not limited to the following:
* Use of add-ons, "mods", external hardware, or any unapproved third party software to automate gameplay.
* Abuse of game mechanics or "bugs".
* Any behavior that has been found to be outside the intent of these Player versus Player matches.

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..