Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Shamaner sämsta klass just nu ?

Postat av mdf den 6 Januari 2008, 12:57
194 kommentarer · 262 träffar
Är den nån elemental shaman som skulle kunna berätta om hur f*n det går till när de går segrande ut ur en pvp strid förrutom mot vissa caster classer då.

Låt oss börja då

Rogues : stoneskin (ursäkta alla felstavningar denna text kommer innehålla, men ni får fan leva med det) - magma - lightning shield på. Kidney shot,Cheap shot,gouge,poison,poison och allt va fan de nu gör som gör att man hinner beställa ett maxmål innan man kan röra sig igen. Under den lilla tid man får att göra nånting vettigt tex heala sig hinner de dra en blind, tar du trinket och försöker kita = poison, promerar då i 6cm/timmen och blablablabla .. hur fan går det till å vinna mot dessa stalkers alltså ? Och ja jag har hört talat om Poison cleansing men dessa hjälper inte mkt då rogues har 2100204104 poison bajs å välja mellan-

(Ja natures swiftness kan underlätta men de ser till att du får ringa nån vän och prata om hur veckan har varit då man inte kan göra ett skit pga de 210401021040141 saker rogues kan göra så att man inte kan göra ett piss.)

Enhancement kanske har en vettig chans då de kan stormstrike-WF procca vilket kan hjälpa en hel del, men som sagt hur fan går det till med elemental specc ?

Warriors : Nånting likadant, lightning bolten har en cast time på 18 timmar = Charge = avbruten bolt = pummel+det och det (ja ni som vet va de gör vet jue. Drar du på Elemental mastery + natures swiftness = Chainlightning = 5% av warriorns liv då de har 204100412 armor och 21512051 i liv obuffat.

Paladins : Va ska man säga om denna klass ? Går att slå dessa klasser då deras hammer of justice gör att man hinner dricka ett glas cola och sen forsätta fightas, men som vanligt när de har 1% liv = SUPRISEEEEEEEE IM BUBBLE BOY. Men i slutändan så går det ändå. Och en fråga till, varför är alla som spelar Bloodelfs oftast paladins ?

Mage : Vettig chans har man väl mot dessa också, Frost Resistance totem ( då 999,9999% av alla mages oftast är speccade frost ) - grounding totem - (lightning shield har man alltid på oavsett fight så nu glömmer vi den biten ) purga, drar han upp water elemental så drar man upp fire elemental (dvs om man har den redo ) earth schock och nuka lighting b, chain lightning osv osv som mot de flesta caster klasser.

Locks : Inte mkt att säga om dessa, stoneclaw för deras pet vilket aldrig fungerar, isf Frost schock på deras pets, kita ifrån de grounding bla bla bla ja ni som spelar elemental vet jue. Men jag verkar vara den enda som inte tycker att de INTE borde nerfas,jag menar..

Shamaner har jue Tremor och om man vill trinket. Men för att dra en parallel,vissa av er kommer inte ut från lockens fear innan halva eran skärm är fylld med ikoner och din gubbe är en enda mörkblå rykande sak som lever i 5 sec efter fear tar slut, samma sak för åtminstone mig mot rogues, har inte ett skit som gör att jag kan komma ut från deras 325022 saker som de gör innan jag har lika mkt hp kvar som en av tunnelråttorna i goldshire.

Druider : Kul att möta healing druider, not......

Priests : samma som mot locks då de flesta är spriests.........

Hunters : BM hunters och deras förevgigt kitande ifrån en och deras små ormar och deras feta rödpet som tar mer dmg än vad vad huntern själv gjort under sin tid mot lvl 70.

Hur somhelst, Nu skrev jag det jag gör mot de där klasserna ( ja jag suger säkert) men jag vill så gärna veta vad ni andra elemental shamans gör mot dessa klasser speciellt rogues, vad använder ni ni för totems och casts osv osv ?

Och till er andra som inte kunde bry er mindre om hur rogues och warriors köttar mig, anser ni att Shamaner är sämsta klassen i spelet ? Som nån kille skrev igår på någon wow tråd, shamaner är enda klassen som inte har CC, kom igen nu snälla buffa shamans.

Såg dock en wow film (bulove6), elemental shaman som spelade riktigt bra, men kan det bero på att han _oftast_ använde stunbomber i 1v1 situationer. Stunbomb = CC = tid att ladda nån bolt hit å dit...
Föregående tråd
Nästa tråd

194 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 194 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..