Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag och några polare ska emigrera...

Postat av ;kRALLE den 2 Januari 2008, 05:24
36 kommentarer · 26 träffar
Tjo, jag och 5 polare ska emigrera från Burning Legion till en annan realm, 9 stycken level 70s och 4 stycken -60s som ska över. Nu till frågan - Vilken realm är bra och i behov av några trevliga svenska spelare? Realmen ska vara i en vettig battlegroup som är aktiv, det ska finnas några sjyssta guilder man kan joina för kara/za/gruul nivån och samt lite lowlvl aktiviteter dvs. ganska mycket aktiva instancer i pretbc, vilket det är dåligt av på Burning Legion. Vi spelar alliance och behöver förslag på sjyssta realms.

Har en irl polare på Outland också, där jag och en till polare vill emigrera till, men inte dom andra. Vi behöver någon server som inte heller har full population, inte så mycket noobs som kutar runt full grön och sedan 2-3 delar S1. Alla förslag är varmt välkommna!

Gott nytt år på er allihopa!

/shaddyz

Wrath of the Lich King?

116 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..