Ska nu rerolla på realmen Frostmane :) Så undrar vilken klass borde man ta upp ? Horde eller Alliance ? Gillar dom som gör magi mer än warriors , rogues :S så kom med förslag ;)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#7 Fast det är inte sant =) Har ett siberia v2 USB och det funkar underbart bra, ljudet är kristallklart och dom har inte börjat glappa efter snart ett år. Däremot började mina 7H glappa efter 2 månader =)
Vill ha en mycket bättre dator än den jag har nu.. och den jag har just nu är:
intel(r) core(tm)2 cpu 6600 @ 2.40GHz 2.39GHz
RAM: 5 GB
64-bit operating system
ATI radeon HD 5670
Denna dator suger och börjar bli gammal så jag måste ha en ny, men tror ni datorn i länken duger för alla de nya spelen osv? vill inte ha ett dugg lagg..
Och se om det är någon som är ganska prisvärd och duglig där? Jag bor granne med alina och tänkte köpa det där.. Om det inte är allt för mycket dyrare dvs.. ?
#12 Tycker att det var en svindyr sida faktiskt, man får en halvkass som kostar skjortan så om du inte vill pröjsa 15 papp för en dator som inte mer än duger så råder jag dig till att beställa ifrån inet eller komplett =)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Av egna erfarenheter så går Steelseries headset sönder väldigt fort.
http://www.alina.se/Produkt.as px?r=pl&T2=ARES-Q113
Tror ni att den klarar alla nya spel?
Vill ha en mycket bättre dator än den jag har nu.. och den jag har just nu är:
intel(r) core(tm)2 cpu 6600 @ 2.40GHz 2.39GHz
RAM: 5 GB
64-bit operating system
ATI radeon HD 5670
Denna dator suger och börjar bli gammal så jag måste ha en ny, men tror ni datorn i länken duger för alla de nya spelen osv? vill inte ha ett dugg lagg..
http://www.alina.se/Produkt.as px?T1I=1047
Och se om det är någon som är ganska prisvärd och duglig där? Jag bor granne med alina och tänkte köpa det där.. Om det inte är allt för mycket dyrare dvs.. ?
qck+
siberia v2(är helt ok, även om det finns bättre)
hur stor budget har du till datorn?