Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow error

Postat av meaNzick den 15 December 2007, 17:01
7 kommentarer · 26 träffar
Tjenna :) jag har ett gött störande problem med mitt wow... nästan varje gång jag startar det hinner jag nästan inte börja skriva in pw lr ngt för att de blir wow error direkt.. Ibland blir det inte bara wow error utan även datan startas om men det kanske inte är därför utan min data kan va lite cp den med ibland. Jag kan få starta om datan typ 2-3 gånger ibland innan det funkar men när jag väl e inne i spelet så händer det inte å inte heller när den håller på att ladda fram servern men det kan hände att jag hinner skriva in pw men det blir wow error när jag kommit in för att välja gubbe :D aa, ni fattar nog hoppas jag.. ja suger på att förklara :P Jag har kört rapair tagit bort cach och wow wtf filen som jag har hört kan funka men utan resultat :D ngn som vet vad det är för fel ? :D
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar