Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NY REKTOR ÄR WOW G33K^

Postat av G U C C I den 14 December 2007, 12:06
50 kommentarer · 97 träffar
Skall berätta en liten sak som hände när våran gamla rektor gick i pension.

För en dryg vecka sedan gick vår gamla rektor i pension och vi väntade en ny rektor.

Vår klass är en ganska geekig klass så man hör saker och ting om spelet world of warcraft varje skol dag.
Jag menar killarna då.

Vi har haft gamla rektorn i skolan som klass föreståndare och vi var tvungna att få den nya random teachern.
På torsdag morgon sitter alla i korridoren och snackar om wow och den nya läraren kommer gående och skall öppna dörren så vi slipper in i klassen.

Han hör när min kompis säger att han fick sin första vengeful item igår och plötsligt börjar han se skumt på honom.
När alla har samlats in i klassen presenterar han sig och säger att han är 29 år och heter Niklas *********.

Jag är lite intresserad av vad ni heter och vad ni håller på med på fritiden, du där börja du.
När 85% av klassen sagt wow skrattar han lite och ser neråt.
En snubbe i min klass som heter Jontte ropar: Hörru vad sysslar du med?
Det märks att han inte varit lärare så länge han blir lite smått röd och säger: Jo jag sysslar rätt mycket med datorn och ibland lirar jag lite wow och så.
Alla ser ut som -> :O
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..