Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BLIR SÅ GRYMT ARG!.

Postat av boogietime den 9 December 2007, 13:41
29 kommentarer · 260 träffar
okej är bara så arg nu, så måste skriva av mig..

jag fick ett acc för länge sedan efter jag hade slutat å sålt mitt första wow acc.
så nu hade min irl majt börjat komma upp i level och på kontot jag hade jag en 55 warrior dranei och en bank med 1500g på.

så han börjar snacka om att jag ska flytt tilll hans server så kan vi gibba lite light nu till jul osv.

så jag drog å köpte time card i förrgår och igår kirrade jag Paid transfer för de 2 charsen då .. så jag kunde komma till hans server.

så allt var kirrat å klart igår. vakande i morse, drog på datan in på ventrilot. så ska jag logga in

fast så står det att jag skrivit in fel acc/ pass-. så jag sittar där i 2 minuter å värkligen kontrollerar att det är rätt . och sen fick jag ta skiten

JAG HAR BLIVIT HAXXAD ;/.

tror ni det är bara för jag flytta över en char med så mycket guld å värdefulla saker på sig ? eller hade jag bara jävligt dålig TAJMNING.. är så grymt arg nu. >.<

väntar på att killen som gav mig acc back in teh days kommer online snart igen så vi kan kirra det :P

aja för att skapa lite snack i topicen så tror ni det kan bero på att jag hade så mkt guld på charen / eller / hade jag bara otur . har du blivit haxxad? ^^

tack för att du läste.
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..