Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kommer inte in i världen

Postat av znuz den 8 December 2007, 20:55
14 kommentarer · 185 träffar
Tjenare.

Jag kan logga in på WoW, kan välja servrar och mina karaktärer. Men ibland som nu kommer jag inte in. Spelet laddar hela "laddnings" baren sedan händer inget. Igår var hände det så 14 gånger i rad innan jag tröttnade, sen 30 minuter senare fungerade det. Nu är problemet tillbaka när jag skulle gå in och spela lite ikväll, 15 försök hittils.

Det jag har testat för att lösa problemet:
Tömt wow cachen
Testat köra utan addons
Tagit bort WTF mappen
Kört repair på wow 4 gånger
Testat gå in på olika karaktärer på olika servrar

Om vi säger så här, så är jag ganska säker på att det inte är min dator det är fel på. Måste vara något annat knas. Jag har testat både senaste och äldre versionen(er) till mitt grafikkort. Och jag är grymt pedantiskt när det gäller spyaware och virus. Ser alltid till att ha det senaste skyddet och dem bästa programmen, har inte haft spyware eller virus på över 2 år kan jag tillägga.

Andra spel som t.ex. Crysis, Hellgate:London, Guild Wars, Call of Duty 4 och Warhammer Online betan fungerar och flyter på helt okej, inget som helst strul med dem spelen

Någon som vet hur jag kan lösa detta?

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..