Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

World Of Warcraft: Tråkigt

Postat av Skolkarn den 3 December 2007, 12:17
131 kommentarer · 104 träffar
Tjenare! Jag känner att WoW börjar nu bli tråkigt efter 1 år, då man spelat upp 2 karraktärer till level 70.

Battleground är ju inte kul längre, alla bg's är sönderspelade och när man har allt för honor som man behöver så finns det inte så mycket att spela för, då föredrar jag mer World PvP

Arena är sådär, men det tråkiga är att 50% går ut på gear, 20% vilken klass (som t.ex. warlocks xD) 20% tur och 10% skill. Visst jag har haft full mercilless ganska länge på min warrior och dom vi mötte hade väl ungefär samma gear, men skulle jag gå in på min kompis warrior (som inte har så bra gear) och möta någon full mercilless gearad i duell eller arena så skulle jag inte ha en chans.

De var därför jag gjorde en mage och började spela PvE istället, men man blir uttråkad där med efter ett tag, samma heroics dag in dag ut, raiderna blir inställda (beror ju iförsig inte på spelet) och man måste farma sitt liv för specca om lite då och då ifall man skulle vilja PvPa.

Som de flesta vet så kommer ju Wrath of the lich king, snart men vad jag har hört så kommer det enligt mig spåra ut. Den nya proffessionen, hero klasser o.s.v. :(

Därför har jag nu tröttnat lite på WoW historien och skulle vilja prova på något nytt spel som liknar WoW lite grann. Har hört att det är några spel pågång som föreställer wow lite. T.ex. Warhammer Online o.s.v. Vanguard verkade rätt kul vad jag såg på filmerna men jag har aldrig hört någon som spelar det så jag undrar lite hur det var också?

Iallafalll, vilket spel (liknande wow) tror du kommer bli roligast?
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..