Tjenare.
Mitt problem är att jag har i princip ALDRIG över 20 fps om jag inte står på ett helt öde ställe. Som just nu när jag är i terrokar så glider jag runt med 18 fps och musen har en helt sjuk delay.
Jag har formaterat, bytt drivrutiner, etc.
Jag har även testat att ändra grafikinställningar i WoW och inget påverkar ens. Kör jag med allt på högsta så har jag 18 fps och kör jag med allt på lägsta har jag 18 fps.
Jag misstänker att det ändå kan vara mina drivrutiner för jag har för mig att jag inte laggade förut (inte spelat WoW på ett BRA tag).
Min dator:
os: Windows XP Professional, SP2 :: cpu: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ (at 2211 MHz) :: mem: 692/2048 MB (33%) :: gfx: nVidia GeForce 7800 GT (1024x768x32bit 85Hz)
Ifall det är något mer ni undrar över så är det bara att skriva.
Tack på förhand. :)
Själv på ett "öde" ställe har jag från 70-100fps. Där det är lite folk som i terrokar etc, då är det runt 30-45 fps.
I raids så får jag leva med 19 fps med frys lagg.
Tror det är hårdisken, minnena eller att grafik kortet fungerar dåligt med nätagget.
Själv på ett "öde" ställe har jag från 70-100fps. Där det är lite folk som i terrokar etc, då är det runt 30-45 fps.
I raids så får jag leva med 19 fps med frys lagg.
Tror det är hårdisken, minnena eller att grafik kortet fungerar dåligt med nätagget.
Keep in mind that infernoonline har 6800GT på en del av deras datorer och klarar wow galant. De har nog bra lina+bra hårdisk som kan hantera all information bra. Tror det är därför! plus bra minnen också, helst 800Mhz!