Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Arena förstör WoW

Postat av -fliNkan- den 29 November 2007, 00:21
273 kommentarer · 228 träffar
Tjena!

Nu e det så att jag lirar i en ganska bra guild(iaf på min server) skall så snart Lady Vashj e nere starta Mount hyjal,Black temple.

När jag loggar in idag o kollar in det nya Arena setet + dom nya trinkets,boots,belt,cloak,wris ts inser jag att va fan dessa e ju typ likvärda o i vissa fall bättre än Tier 5...

Vilket innebär att guilder som har SSC & TK på farm o raidar 4-6 timmar varje kväll kommer efter en jävla tid att troligtvis få ihop Full T5 med diverse andra gear vapen osv.

Ta en random noob som lär sig spela lite PvP har ett halv sunkigt arena team eller kanske tom ett hyffsat med all sannolikhet kommer han att ha bättre gear än dig om han lägger ner 4-6 timmar i veckan på WoW.

Visst alla säger att PvP vs PvE gear inte e samma sak och att PvP inte funkar lika bra i PvE, BULLSHIT PvP gearet har (i mage iaf) ofc mkt stamina i flesta fall mer intell än vad PvE gear har PvP har mer critt vilket i mitt fall som Firemage äger

summa kardemumma innebär detta enligt mig att Blizzard har förstört detta nu så underbara spel helt o hållet visst dom la in personal rating för att köpa Shoulder+vapen men va fan folk säljer ju boost på arena teams hit o dit så det stoppar ju ingen direkt.

Bara jag som känner att denna arena förstör för seriösa PvE lirare ?

Bara jag som känner ilska när du ser en random noob med blue/green gear springer omkring med arena set 3 pants som e bättre än dina nya T5 pants som du för 5 min sen vart överlycklig att du äntligen fick efter att löjligt många nätter wipat sönder i SSC för att få ner denna boss o sen dödat gång på gång tills det äntligen var din tur att få T5 pantsen?

Arena FTW lr FTL

888 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

273 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar