Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fick ett bud :S

Postat av Warthez den 18 November 2007, 23:16
13 kommentarer · 114 träffar
hej, jag har en shadow priest som är titlad gladiator (har då 310% mountet) typ allt pvp gear i pvp gearet samt merciless x3 2 gladiator. jag har lite över 3k arena poäng 25k hornor, mitt pve gear ligger på ca 1300+ obuffad shadow dmg.

Jag satt och kollade runt lite som vanliigt ingen tanke på att sälja mitt account men så skrev en kille att han vill köpa den. jag tänkte först nej inte ska jag sälja. men sen så gick tanken upp att jag kanske ska sluta nu när jag har chansen att sälja min char, han sa att han är villig att ge mellan 2500- 3000kr

Nu sitter jag med besluts ångest och funderar om accountet är värt de priset ? kan man få 3000 för detta eller är det bara lureri ? jag har inge van vid köp och säljning av wow accounts så därför frågar jag er som är lite mer ine på den delen,

tack för mig
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..