Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Patch 2.3 model edit fix.

Postat av madak den 14 November 2007, 15:04
22 kommentarer · 59 träffar
Man behöver som många vet ett nytt fix för 2.3.

Seriöst, detta är vår enda chans att göra så att den stora massan inte får tag i den, för att undvika att model editing blir nerfat igen. Dom som har den, har förmoderligen förtjänat den, jag uppmanar er att inte sprida den, om ni verkligen bryr er, och vill ha model editing intakt. Dom har nerfat det redan, vill inte att det ska nerfas ännu mer.

2.3 fix är svårt att få tag på, och som sagt, dom som har det har förtjänat att ha och använda det.

Låt model editing utövas av dom som faktiskt kan och respekterar det, inte skitungar som bara vill ta sig över AB gaten snabbare, det är sånt skit som fick det nerfat och uppmärksammat från första början. Lyd mitt råd, snälla.

denna tråd skrevs utav användaren Ankus, den skrevs via mitt acc eftersom han skrivit för många trådar och kunde inte använda sitt egna för att skriva denna tråd. Alla svar går till ANKUS inte till mig.

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..