1
Lönt att stanna på lvl 69? (priest)
Postat av Elieli den 29 Oktober 2007, 19:40
14 kommentarer · 31 träffar
Tjo, Nu ere så att jag har tänkt att specca om lite och pvpa på 69... och skaffa rätt så mycket marks. Enligt uppgifter så ska man ju kunna köpa merciless o annat shit med marks. Så då undrar jag, är det värt att stanna på 69 och nöta BG, så att jag kan köpa väldigt mycket på lvl 70? Hade tänkt börja med pvp direkt när jag blir 70... Vet dock inte om jag ska vara Shadow lr Disc/holy...
Så...
1. Tycker ni att det nödvändigt att spara på mig massor av marks på 69? Tills 2,3 kommer ut...
2. Går det att börja med PVP direkt på lvl 70?, detta kommer att bli min första 70a, så lite tips tack ;] Tycker ni att man ska börja med PVP/PVE etc...
3. Shadow lr Disc/holy? Jag har lirat Shadow i princip hela tiden och det är rätt så skönt... så kanske prioriterar det lite, men disc/holy verkar också vara jävligt skönt, så tips tack ;]
Så...
1. Tycker ni att det nödvändigt att spara på mig massor av marks på 69? Tills 2,3 kommer ut...
2. Går det att börja med PVP direkt på lvl 70?, detta kommer att bli min första 70a, så lite tips tack ;] Tycker ni att man ska börja med PVP/PVE etc...
3. Shadow lr Disc/holy? Jag har lirat Shadow i princip hela tiden och det är rätt så skönt... så kanske prioriterar det lite, men disc/holy verkar också vara jävligt skönt, så tips tack ;]