Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frågan som alla ställer sig

Postat av gunnar_1337 den 16 Oktober 2007, 15:40
30 kommentarer · 75 träffar
tjenna,

Nu kommer frågan som vill alla ställer oss då o då... Jaha ny class men vad? varför? är det lätt att hitta guild? Rolig att spela med? Ge tips till oss alla.

Tips till mig, I R sellFISH. jag har en 70 Warrior , 70 mage , 70 paladin. sugen på något nytt :P Har DU ett tips på en rolig bra class. Säg vad DU tycker och tängker

jaja stav fell hit och stav fell dit WHO GIVES A SHIT

............................. .............................. .........

Jag tycker paladin är den roligaste kassen som man kan spela... ( lvl viss ) skills hela tiden mkt att tänka på Men när du är 70 så får man bara ett ord ... Holy? och jag tycker det är kul att heala men du kan inte Grinda , knappt questa om du inte har en polare.

Warrior : svår att lvl kan kännas som att ge upp ibland men rolig när man får gear har både kört Prot , Arms . Fury, ( tip om du ska vara Furry / arms ) Master hammer smith . Thunder för pvp ( arena ) Den bästa 1h mace för PVP, ska du vara prot Master Armor smith ( det var inte jag ).

Mage, eller Vendor. Jag tycker det är samma hela tiden Gillade den klassen för att den går snabbt att lvl men i End game och pvp gillar jag Warrior mer.

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..