Efter att jag och brorserna har blivit hackad så bästemde jag mig för att anmäla hackern.
Han hade tagit bort all min gear på gubben, han hade tagit bort all gear på brorsans, och han deletade andra brorsans gubbe.
Och jag kommer personligen ringa till blizzard och kolla vilka ip nr som har varit inloggade, därmed så lovar jag och svär att jag kommer ¨åka till honom, vart änn han bor och slå in hela hans ansikte med baseboll trä.
Ni som aldrig har varit hackade osv ni tror jag ljuger, men faktum är att det gör oerhört ont när nån idiot hackar en annans dator, jag skiter i wow och allt, men FAN i mig ska han inte hacka nåns dator ostraffat
Iom, detta så tänkte jag... för att jävlas med personen i fråga så hade jag tänkt att polisanmäla honom, stämma honom på böter, det borde väl gå? Då det ses som en stöld.
Eller?
Btw, vi har alla omformaterat datornerna osv, tror ni de lungt?
tackar...
satte 6-10
1000 totalt om bögsex räknas efter att jag överraskade #0
Skrivet med min Android-mobil
Totala mängden spelar inte stor roll eftersom en klantskalle kan få ligga med åtminstone 1-2 på ett år medan en stansstörstaplayerboy kanske skaffar ett förhållande när han är 22 och stannar i det för resten av livet.
Ont: 21år 5st
#16, sämsta teorin jag någonsin hört. När du är 65+ och ska berätta för barnbarnen om dina vilda år och du säger "Ja låg bara med en enda brud när ja va ung för ja va toffel :pPp" så är det inte så coolt längre :z
Min farfar säger ju ofta "ah vet du hur många jag knullat eller?"
Imo så ska man helst trivas i sig själv, och inte bara ligga för liggandets skull. Själv är jag 18, lagt 2. En ångrar jag dock en så huehue. Den andre har jag nu varit ihop med i 27 månader ganska exakt :)
Inb4 "wööh du säger bara så för att du bara lagt 2! :p"
De flesta frågar varför jag inte legat med fler och jag ser inget behov i det. Jag ligger med någon jag tycker om och kanske till och med älskar, ser ingen anledning till det annars. Är inte precis den killen som alla tjejer dras till heller för den delen. Haft lite viktproblem men börjar bli rätt smal och se lite definerad ut nu... får se om något ändrar sig då kanske.
2 förhållanden
23
4 är dock onenight stand.
21 år. (tappade oskulden när jag var 20.)
Ingen siffra jag bryr mig om precis. När jag går ut så gör jag det för att ha roligt med mina kompisar, att ragga upp någon har jag aldrig ens försökt eller haft avsikt att göra. Menar inte att jag då helt plötsligt skulle landa på 30+ men ett par st till borde det ha blivit.
Sedan så ser jag faktiskt inte nöjet i att dra hem en tjej endast för att ha sex. Sex är överskattat, speciellt på fyllan.
bitches love swag
2
Ont; 13 har jah töjt
Skrivet med min iPhone
är 16
Så enkelt att få fitta nu för tiden haha
Är 16 år för övrigt :')