Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hackad

Postat av aim4head den 7 Oktober 2007, 22:54
72 kommentarer · 454 träffar
Efter att jag och brorserna har blivit hackad så bästemde jag mig för att anmäla hackern.

Han hade tagit bort all min gear på gubben, han hade tagit bort all gear på brorsans, och han deletade andra brorsans gubbe.

Och jag kommer personligen ringa till blizzard och kolla vilka ip nr som har varit inloggade, därmed så lovar jag och svär att jag kommer ¨åka till honom, vart änn han bor och slå in hela hans ansikte med baseboll trä.

Ni som aldrig har varit hackade osv ni tror jag ljuger, men faktum är att det gör oerhört ont när nån idiot hackar en annans dator, jag skiter i wow och allt, men FAN i mig ska han inte hacka nåns dator ostraffat

Iom, detta så tänkte jag... för att jävlas med personen i fråga så hade jag tänkt att polisanmäla honom, stämma honom på böter, det borde väl gå? Då det ses som en stöld.

Eller?

Btw, vi har alla omformaterat datornerna osv, tror ni de lungt?

tackar...
Föregående tråd
Nästa tråd

72 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar