1
Arena, Går skitdåligt :(
Postat av Exajjer den 30 September 2007, 11:55
186 kommentarer · 167 träffar
Hallau fb!
Jag (Moonking Druid) och en warlock spelar Arena för första gången nu och vi, tjaa, är inte så bra.
Vi försöker få ihop med Arena gear och jag har fått reda på att man måste ha mer än 1200 i rating anners får man inga Arena points på Onsdagen.
Vi är så dåliga att vi till och med har under 1100 -.-
Vi har inte dom bästa Gearen heller (Quest Gear) så det kan vara det som e fel också. Men det e ju tekniken som räknas väll? :p
Vi har nu vunnit bara 5 matcher och det, tror jag, är bara tur.
Första gången tänkte jag specca Resto-druid men det sket sig för det blev bara ännu värre. Så jag specca tillbaka till Balance och det va då vi vann 5 matcher, men förlorade som vanligt.
Vi har försökt allt. Tex att jag Cyclonar dom mkt och rootar dom men ännu funkar det inte. Alltid är det något som dom e immuna mot.
Mest hatar jag mages och paladins för att dom kan göra typ "immun bubbla" haha xD
Nu behöver jag eran tips hur vi ska göra för att vinna lättare.
Hur klarar man av Mages? Paladins? Priest? osv.
(jag kan rätt lätt ta warriors och vissa feral druider :p)
Hoppas på FB! att kunna hjälpa oss xD
Specc:
Druiden (jag) är Balance
Warlocken är Affliction + Destruction.
Stavningsfel bjuder jag på
HörZ!
// Exire
EDIT:
Saken är det att jag inte kan lämpla mig till mina Action-bars. Det vill säga, fixa hur en Resto druid ser ut i sina Action-bars.
Jag har inte några addon alls förutom coordinates. Bara så ni vet :p
Jag (Moonking Druid) och en warlock spelar Arena för första gången nu och vi, tjaa, är inte så bra.
Vi försöker få ihop med Arena gear och jag har fått reda på att man måste ha mer än 1200 i rating anners får man inga Arena points på Onsdagen.
Vi är så dåliga att vi till och med har under 1100 -.-
Vi har inte dom bästa Gearen heller (Quest Gear) så det kan vara det som e fel också. Men det e ju tekniken som räknas väll? :p
Vi har nu vunnit bara 5 matcher och det, tror jag, är bara tur.
Första gången tänkte jag specca Resto-druid men det sket sig för det blev bara ännu värre. Så jag specca tillbaka till Balance och det va då vi vann 5 matcher, men förlorade som vanligt.
Vi har försökt allt. Tex att jag Cyclonar dom mkt och rootar dom men ännu funkar det inte. Alltid är det något som dom e immuna mot.
Mest hatar jag mages och paladins för att dom kan göra typ "immun bubbla" haha xD
Nu behöver jag eran tips hur vi ska göra för att vinna lättare.
Hur klarar man av Mages? Paladins? Priest? osv.
(jag kan rätt lätt ta warriors och vissa feral druider :p)
Hoppas på FB! att kunna hjälpa oss xD
Specc:
Druiden (jag) är Balance
Warlocken är Affliction + Destruction.
Stavningsfel bjuder jag på
HörZ!
// Exire
EDIT:
Saken är det att jag inte kan lämpla mig till mina Action-bars. Det vill säga, fixa hur en Resto druid ser ut i sina Action-bars.
Jag har inte några addon alls förutom coordinates. Bara så ni vet :p
Kan du hjälpa?
400 personer har röstat