Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte flyga (efter nya patchen)

Postat av nesnah^ den 26 September 2007, 19:10
12 kommentarer · 59 träffar
Hej! Det är så att jag kan inte flyga med någon av mina wow-chars efter att nya patchen kom idag, när jag pratar med flygsnubben så kommer rutan upp där han frågar vart man vill flyga men när jag klickar dit jag vill så händer inget och jag har tillräckligt med pengar, det kostar 25 silver att flyga till blade edge och jag har 22g....

Jag har också ett annat problem, det är att när jag inspectar mig själv så ser jag inte statsen på mitt gear, men när jag inspecctar någon annan så ser jag statsen, kanske inte gör så mycket men jag vill ändå ha ett problemlöst wow.

Är det någon annan som har samma problem och är det någon som vet hur man löser detta.

Eftersom jag inte kunde flyga så trodde jag att det var fel på servern, men sen såg jag massa andra som gick förbi och kunde flyga då började jag fatta att det är nåt snett!

*Problemet löst, mina gamla addon funkar itne längre, måste tanka nya ..*
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..