Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

scammat wow acc

Postat av aztyx den 26 September 2007, 14:30
19 kommentarer · 153 träffar
ok kan börja med att säga att alla som kmr säga ex: Orka tradea rolla själv ffs!

aja. först när jag började med wow hadde jag ju ett acc så jag lirade lite, lvlade en hunter till 42 sen ångrade jag mejj för hunter sög imo
så jag köpte ett account. en 70 mage som var skit kul fast, jag ångrade mejj såklart där åzå...mage äger men velade ha en warr för jag velade tanka i instances, så jag skulle byta acc med en warrior. men så taj som jag var då så glömde jag kolla om MMen verkligen var hög rank på sidan.(warrioren velade ha en mm som han sa var hög rank på sidan.)så jag körde på de sen såklart var dom kompisar och dom scammade mejj... så jävla lack som jag vart då har jag nog fan alldrig varit. payade 1300 för accet 1 månad innan, så nu till er: vad ska jag göra för att få tbx det?
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..