1
WoW Date
Postat av VevarN den 20 September 2007, 11:28
89 kommentarer · 160 träffar
Träffade för drygt 1 vecka sen en trevlig flicka i WoW. Vi fann varandra i Looking for group chaten. Under den här veckan så har vi haft trevliga samtal och faktiskt 1 middag i WoW. jag bjöd på lite öl och savory Delight, Sen efter middagen sprang vi runt som pirater och gankade low lvls i cross roads. Asså jag är väldigt kär i henne och nu ska vi ha en date på ett it café i Sthlm. Så nu undrar jag va ja ska ha på mig och bjuda på? en troccadero i kiosken skulle väll gå i värsta fall, men ja hade tänkt mig typ nån kladdkaka eller gräddbakelse. vill även ha lite tips på romantiska ställen i WoW där man kan se solnedgången och kunna sitta utan lagg problem och få slippa tänka på att bli gankad av hordes under våran date. (blev tyvärr gankade när vi satt under ett träd och gosade oss i Durotar)
jag har dates i WoW på ett it-café eftersom i båda är lite blyga. Vi sitter nog där och har våran date i WoW tills någon av oss får modet att bjuda hem personen
jag hänvisar oseriösa kommentarer till den där färglada flash communityn där ni "coola" pojkar och flickor träffas( kan inte namnet ;S )
jag har dates i WoW på ett it-café eftersom i båda är lite blyga. Vi sitter nog där och har våran date i WoW tills någon av oss får modet att bjuda hem personen
jag hänvisar oseriösa kommentarer till den där färglada flash communityn där ni "coola" pojkar och flickor träffas( kan inte namnet ;S )
Förslag till romantiskt ställe
331 personer har röstat