Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dystert..

Postat av Jockzep den 17 September 2007, 20:08
30 kommentarer · 190 träffar
Hej hej alla på fragbite,och välkommen..

Så här gick händelsen till.

Jag har spelat wow i drygt 2 år nu och jag har en 70 dwarf hunter med lite epix och några blå saker.Och idag då jag skulle logga in på mitt "account" så var det tydligen fel password så jag gick in på "Retrive password" på WWW.WOW-EUROPE.COM och ett nytt password skickades till mig.När jag skulle logga in så var allt mitt gear borta,så jag öppnade snabbt en ticket och fick prata med en GAMEMASTER.

Nu sitter jag och inväntar svar om min Equipment ska ersättas och jag ska få den samma igen eller om dom bestämmer att jag får gno på utan equipment.Kan inte logga in på accountet för att Blizzard utreder mitt account osv,polaren sa att det skulle ta cirka 1-3 dagar,det sorgliga är allt wow är mitt liv >,< och jag har lagt ner min TID för att få denna equipment för att sedan kunna komma upp till toppen :) ,

men jaja,vad tror ni då fragbite ? att jag kommer få tillbaks allt eller att jag kommer gå utan ?

Ha de bra
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar