1
Specca om, fury.
Postat av brotter91 den 13 September 2007, 21:21
6 kommentarer · 159 träffar
Hej, har en 70 hunter och en 70 mage.
Jag fick min polares 70 Warrior nyss, han är protect speccad med dåliga gears.
Han har 1 g, jag vet inte vilka quests han har gjort, vet inte liksom hur jag ska få snabba pengar.
Vad ska man sträva efter för vapen osv? Vad behöver en Warrior (styrka) men vad mer? Det viktigaste alltså.
Jag ska försöka specca om till Fury, så fort jag får pengar. När man speccar fury kanske man ska specca arms också?
Eller hur är det?
Ge mig ex på Armos osv jag ska ha, kanske ska kanske gå arenan osv?
Finns det speciella bra saker som går att köpa på AH?
Några rekommenderade instanser?
Jag kan inte fråga min polare eftersom han åkte utomlands igår.
Lite andra frågor:
Vad betyder det här exakt? Lyckas inte klura ut vad bill menas i denna meningen. Det står nämligen så här när hans gamecard går ut:
Next Bill Date: 21 September 07 17:06 CEST
Notes:
Your Visa will be automatically billed on 21 September 07 17:06 CEST
En fråga till: Såg ni Carolina Gynnings string förut, hon är så jävla snygg IMO.
Jag fick min polares 70 Warrior nyss, han är protect speccad med dåliga gears.
Han har 1 g, jag vet inte vilka quests han har gjort, vet inte liksom hur jag ska få snabba pengar.
Vad ska man sträva efter för vapen osv? Vad behöver en Warrior (styrka) men vad mer? Det viktigaste alltså.
Jag ska försöka specca om till Fury, så fort jag får pengar. När man speccar fury kanske man ska specca arms också?
Eller hur är det?
Ge mig ex på Armos osv jag ska ha, kanske ska kanske gå arenan osv?
Finns det speciella bra saker som går att köpa på AH?
Några rekommenderade instanser?
Jag kan inte fråga min polare eftersom han åkte utomlands igår.
Lite andra frågor:
Vad betyder det här exakt? Lyckas inte klura ut vad bill menas i denna meningen. Det står nämligen så här när hans gamecard går ut:
Next Bill Date: 21 September 07 17:06 CEST
Notes:
Your Visa will be automatically billed on 21 September 07 17:06 CEST
En fråga till: Såg ni Carolina Gynnings string förut, hon är så jävla snygg IMO.