Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

alliance p12???

Postat av c0smos den 6 September 2007, 16:31
293 kommentarer · 104 träffar
detta stör mig som fan, att alla tror att alliance är p10-p13. Bara för horde spelarna börja lipa när de blir gankade typ 1 gång så är alla allys p12?. Jag har lirat min prelle (som e ally från 1-65) och min main (Horde mage till 70+runt 25 dagar played på 70).

Horde är sjukt mkt mera omogna än allys, jag blir gankad ca 10 gånger per lvl i outlands. Horde kan inte låta bli att inte attackera killen med 50% liv o 25% mana som questar. Jag förstår inte varför alla horde gnäller om att allys gankar.

Som min main som är horde stöter jag på typ en som går på mig kanske var tredje dag.

det är så kul att alla hordes är 20+ och alla allys är 12+ enligt hordes. sj är jag 18 år om 1 månad, mina gmates är 17+.

aja nu kommer ju alla horde säga '' allys gankar med''. Det är klart de gör men fan häller att de gankar lika mkt som horde gör.

OBS jag säger inte att horde som individer är omogna . men sry boys ca 90% tror att de är onda för de lirar undead och måste attackera. :/

Att diskutera: Vilken faction är mest omogen overall?

Btw: ni som säger; jag blev med gankad? klart jag ska hämnas. Det är sjukt. Vafan tror du att en lvl 40 mage gankade dig när du lvlade din nuvarande 70 rogue , så du anfaller? Tänk lite.

EDIT: alla som säger rerolla pve... :P tror inte jag rerollar på lvl 65

Vilken Faction är mest omogen?

745 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

293 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 293 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..