Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rerolla (HORDE)

Postat av Little Mac den 6 September 2007, 02:46
10 kommentarer · 37 träffar
Eftersom avsaknaden av trådar angående rerolls tär i mitt hjärta har jag beslutat att göra en själv. Det jag behöver hjälp med från er ädla gamers lyder enligt följande:

Vilken realm tycker ni fragbitare att jag ska rerolla på? Kanske är det också några av er som är intresserade att hänga på?

Är verkligen horde bättre än alliance och warlocks tillsammans?

Varför är hunters så otroligt värdelösa?

Vad tycker ni om healers som springer runt pelarna i nagrand arenan?

Varför är chatten i the barrens fullt av nybörjare som istället för att spela wow borde ägna sig åt att förbättra sina språkkunskaper?

Varför ser alla med över 2k rating i arenan ner på alla med under 1500?

Är det verkligen bättre att ha mycket respekt och vara känd på sin realm, än att vara det i verkigheten?

Vi som rerollar kommer att spela ungefär 12 timmar per dag (lirar ungefär 16 timmar nu men jag tänkta mig att dra ner lite så att det passar alla).

Förövring undrar jag varför ingen annan har kommit på idén att göra en sån här tråd?

Slutligen glöm inte att rösta!

EDIT: Nu har hela 9 stycken röstat och det är med en knapp majoritet som warlocks leder. Mycket intressant måste jag medge.

Vilken klass är den bästa på pvp?

35 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..