1
Transfer problem..
Postat av wOWARNN den 14 Augusti 2007, 18:25
10 kommentarer · 128 träffar
Tjena, håller på att flytta min Orc Warrior från Stormreaver till Scarshield Legion eller hur det stavas. Aja när jag hade gjort det man skulle med alla koder och grejer så fick jag ett mejl så kunde man kolla status från någon lenk som var i mejlet från Blizzard, jag tog den lenken sen stog det att den höll på att bli förflyttad typ. Sen så fanns det en knapp som typ stog "Move selected charactar" så jag tröck den och markerade warriorn och jag skulle skriva i en kod igen, slog i den koden så kom det upp :
Character Transfer Failed
The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.
Så jag provade att ringa deras svenska support som sa åt mig att prova igen, och det gjorde jag två ggr igen och då kom det upp "Three tries", aa att jag provat 3 ggr och att jag måste vänta max 72h för att få ett nytt mejl eller nåt. Vafan ska jag göra ? Någon som har haft samma problem. Jag är inte direkt bra på engelska så denna text är hur jag uppfattade det. Aja om någon har haft samma problem så snälla dela med er av era erfarenheter..
Character Transfer Failed
The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.
Så jag provade att ringa deras svenska support som sa åt mig att prova igen, och det gjorde jag två ggr igen och då kom det upp "Three tries", aa att jag provat 3 ggr och att jag måste vänta max 72h för att få ett nytt mejl eller nåt. Vafan ska jag göra ? Någon som har haft samma problem. Jag är inte direkt bra på engelska så denna text är hur jag uppfattade det. Aja om någon har haft samma problem så snälla dela med er av era erfarenheter..