Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blizz sega som vanligt?

Postat av Fetvadd den 13 Augusti 2007, 12:03
33 kommentarer · 62 träffar
För 2 veckor sedan vart mitt wow acc hackat,skrev mail till blizz inte denna lördag som varit utan lördagen innan den om att mitt acc har blivit hackad,skrev även cd key,namn,account name,address,SQ svar etc ..

Fick svar om att dom investigatar skiten och att jag snart ska bli kontaktad igen,väntar och väntar... sen kommer ett mail om att dom måste "bekräfta" att jag äger accountet så jag blir tvungen att skicka in bild på mitt Pass och gamecard,som jag gjort förra veckan..

Har fortfarande inte fått nå svar nu och behöver accet på torsdag,"hackaren" har bytt server på charen och enligt min irl vän så kan blizz flytta tillbaka den så fort som dom ser att transfer gjorts från ngt annat ip.

Behöver accet på torsdag så kommer jag få det tills dess tror ni?,och vafan tar sån jävla tid?..har ringt till blizz också,dom hänvisar mig bara till wowaccountreviewEU@blizz.. bla bla

Blir så jävla less på dom..

ursäkta för all särskrivning,felstavning etc..
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..