1
wow - Pet talents
Postat av kRIDAHN den 26 Juli 2007, 17:51
8 kommentarer · 139 träffar
Shenare. Skulle vilja ha lite tips om vad jag ska satsa mitt pet på.
Ska PVPa mycket och där händer det oftast dessa saker där peten blir skadade/immobilized:
Arcane 45 PTS - Högre chans att få immune och resist på sheep och arcane dmg dras ner.
Shadow 45 PTS - Ingen fear kommer lyckas typ, iaf resistas 80% av dom.
Ice 45 PTS - Mages som blinkar och ajzar fast både mig och mitt pet. Resistar mitt pet måste magen backa eller så blir deras attacker störda. Längre cast time.
Fire 45 PTS - Oftast denna skolan som dödar petet. Fetinghård DMG. Resistar petet dmg dör det inte lika lätt.
Nature 45 PTS - Root? Dots osv.
Armor 100 PTS - Tar bort stor del av skadan men blir fortfarande lätt fearade, sheepade eller ajzade.
Stamina 120 PTS - Har mer HP och tål alltså mer dmg.
Vilka av detta ska jag välja lixom? Körde nu när jag levla fullt stamina och armor. Det är ovanstående jag behöver hjälp med. Ska lägga dessa attacker till petet.
Dash rank 3. 25 PTS?
Claw rank 7 21 PTS
Bite rank 7 21 PTS
Growl - Taunt attack. Skapar aggro. Gratis
Cobra Reflexer 15 speccar bättre i 60 då det kostar 30PTS.
Avoidance? Har jag också i åtanke fall jag ska ha. 25% mindre i en AOE attack osv.
Skriv vilket pet ni har, vart ni tämjde och vad ni har för attacker :P
Spelar på Laughing Skull
Sakharia
Är en Hunter Orc lvl 56 med en katt som djur. Baghtera, byter nu i 57. Så vill ha den ultimata PVP skillen till mitt pet. Som jag försökt beskriva över.
TACK FÖR MIG ALLA SÖTA WOW SPELAR! KRAM! / dezak
Ska PVPa mycket och där händer det oftast dessa saker där peten blir skadade/immobilized:
Arcane 45 PTS - Högre chans att få immune och resist på sheep och arcane dmg dras ner.
Shadow 45 PTS - Ingen fear kommer lyckas typ, iaf resistas 80% av dom.
Ice 45 PTS - Mages som blinkar och ajzar fast både mig och mitt pet. Resistar mitt pet måste magen backa eller så blir deras attacker störda. Längre cast time.
Fire 45 PTS - Oftast denna skolan som dödar petet. Fetinghård DMG. Resistar petet dmg dör det inte lika lätt.
Nature 45 PTS - Root? Dots osv.
Armor 100 PTS - Tar bort stor del av skadan men blir fortfarande lätt fearade, sheepade eller ajzade.
Stamina 120 PTS - Har mer HP och tål alltså mer dmg.
Vilka av detta ska jag välja lixom? Körde nu när jag levla fullt stamina och armor. Det är ovanstående jag behöver hjälp med. Ska lägga dessa attacker till petet.
Dash rank 3. 25 PTS?
Claw rank 7 21 PTS
Bite rank 7 21 PTS
Growl - Taunt attack. Skapar aggro. Gratis
Cobra Reflexer 15 speccar bättre i 60 då det kostar 30PTS.
Avoidance? Har jag också i åtanke fall jag ska ha. 25% mindre i en AOE attack osv.
Skriv vilket pet ni har, vart ni tämjde och vad ni har för attacker :P
Spelar på Laughing Skull
Sakharia
Är en Hunter Orc lvl 56 med en katt som djur. Baghtera, byter nu i 57. Så vill ha den ultimata PVP skillen till mitt pet. Som jag försökt beskriva över.
TACK FÖR MIG ALLA SÖTA WOW SPELAR! KRAM! / dezak
Bästa rasen?
27 personer har röstat