Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nihilum- Kungen@IRL Myternas myt...

Postat av CLEZ KEND PA FB den 23 Juli 2007, 12:52
194 kommentarer · 15 715 träffar
Nästan alla som spelar WoW och många som spelar cs vet vem Kungen "the all mighty" av Nihilum är.. GM och MT i världens mest framgångsrika PvE guild sedan world of warcraft's begynnelse, men vad sysslar en kille av denna kaliber med förutom WoW? nihilum gänget har ju inte direkt varit mkt för the "public" det enda jag har sett / hört är ESWC sen nån Intervju med ekke och awake, men ändock så håller sig Kungen lite backstage utebland folk jag menar han syntes minst av alla under ESWC vad jag själv hört och sett.. medans han är betydligt mer utåtriktad ingame. Rykten.. från va jag har hört så heter "kungen" Timas bengtsson 36 år gammal Sibylla/statoil arbetare.. men om man nu har ett så stort namn som han har varför inte visa sig i PUBLIC för att bygga upp sitt namn kanske försöka bli ett framtids löfte inom kommande Blizzard spel, ta kontakt med flera sponsorer ställa upp mer för att visa sig IRL.. alltså skaffa sig ett namn?

Sorry ingen styckindelning men orkade inte, och möjliga stavfel bjuder jag på, diskuss nu vad har ni hört om kungen och vad hade ni gjort i hans situation???

/peace
Föregående tråd
Nästa tråd

194 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 194 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..