Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp med gamecard!!!

Postat av wosch den 13 Juli 2007, 23:46
6 kommentarer · 13 träffar
Jag har suttit här nu i flera timmar o försökt få igång wow...jag har suttit sedan klockan 5 då jag kom hem från jobbet. först så pajjade min hårdisk med wow + bc installerat på..o jag försökte få igång hårdisken men de visade sig vara helt åt helvete fel, o innan det så hade jag köpt ett gamecard och jag skulle testa logga in på mitt account..då visade sig att jag hade fel pw?! o jag har samma pw till alla mina saker..o då fick jag fixa fram ett nytt pw o det tog flera år o lista ut vafan jag hade för secret answer, o när jag VÄL kommer på de..o skriver in mitt gamecard SÅ KOMMER DET JÄVLA SKALBOLAGET O SÄGER ATT DET REDAN ÄR ANVÄNT?! wtf?! BARA jag hemma o jag scratcha det nyss framför datorn!?! o deras kundtjänst e så jävla bäst så den e bara uppe till klockan 7pm! FÖR DOM ÄCKLIGT LATA JÄVLARNA SITTER PÅ ARSLET O BARA SABBAR!! e det någon mer en mig som har vart med om liknande? att det står att gamecardet redan e använt?? o isf vill jag veta hur ni fick igång de! :S
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..