1
scammad av en kines farmare. -.-
Postat av drygast@fb den 10 Juli 2007, 19:00
38 kommentarer · 55 träffar
jag kom hem från jobbet och hade sett fram emot dagens The Eye raid hela tunga arbets dagen, jag sitter då här och ska logga in och får att pw är fel hela tiden, (WTF??!!) så jag går in på ett annat account (ja, jag har köpt 2 account, båda skrivna i mitt namn) och ser att charactern är online!! x( så jag börjar skriva med han osv, innan jag frågar han vart han är ifrån ser jag på stilen att han är kines, jag blir såklart förbannad och hotar med att gå vidare med detta genom att blizzard kollar upp ip och sen stämma killen, han frågar om han får låna den ett par dagar och jag säger självklart " - Nej? " så vi bladdrar vidare och han säger till slut att han tänker ha kvar min character, jag som glömt bort min sq tar såklart fram min cd key och skriver ett lååångt och tröttsamt mail till blizzard och säger som det ligger till, samtidigt sitter en guildkompis i vent och säger att samma sak hänt han, han hade fått den från www.wow-europe.com (keyloggern) och han hade hört att det är flera som råkat ut för det.
hoppas jag får tillbaka min character så snart som möjligt.
har något liknande hänt er?
berätta minsta lilla om era missöden med blizzards tjänster?
hoppas jag får tillbaka min character så snart som möjligt.
har något liknande hänt er?
berätta minsta lilla om era missöden med blizzards tjänster?