Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skrota 17/0/44?

Postat av ROCKETBOJp12[SWE] den 1 Juli 2007, 19:54
98 kommentarer · 24 träffar
Hej,
(Detta är inget loltråd, för p11, klicka bakåt)

*OBS* dem som är insatta vet att counterspell är buggat (silencar, dock väldigt ofta inte stänger ner "spell trädet"). Resilience också (resilience ignorerar talents som ger extra crit skada, därmed minskar dmg mkt mer än det skulle). Men påverkar inte res våra kära warlocks :> dot dot dot :>, vet att blizz kontoret lirar lock 24/7 men det e en annan femma.

nuså i o med dessa problem finns det en utväg, och nej, det är inte rolla lock, eller vänta på blizz att fixa buggen (tomten kommer inte på sommaren).

Lösningen är 50g

http://www.wowhead.com/?talent =RZVgRzf0cRxRxbAG0o0Lo

(Kan tänkas uppgradera fireball, beror på din spelstil, också pyromaniac ist. för molten fury, bägge är spelbara)

+

[x] högre dmg
[x] Scorch som huvud nuke
[x] 10% stun
[x] 15% frostbite (rank 1 frostbolts)
[x] 2x iceblock
[x] burst dmg med shatter

-

[x] nå skillpyro för er pojkar
[x] nå elemental
[x] nå silence
[x] gief skill

Spelar du som mig på 2k nivån i arenan har du nog redan fattat att skillpyro är ett skämt, så lär inte va ett minus för dig. Däremot undrar du kanske över varför du ens har 17 pts i arcane när inte imp cs funkar ordentligt, och ice shards som är din main nuke (shatter burst dmg), buggat utav helvete i o med resilience.

Då tänker du som mig. Tyvärr dags att skrota systemet. Det som ger trygghet, trots att man blir jumpad. Det som gör att du kan ta en öl medans du leker med warriors.

Nu är man faktiskt tvungen att spela sitt bästa spel för att ta ner motståndet. :>

Tack för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

98 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 98 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..