Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dom förstör bara

Postat av skippY_- den 1 Juli 2007, 06:04
40 kommentarer · 36 träffar
Vet att det är mycket snack om kungen och nihilium och dom där noliferna....

Men jag ska bara se om dom här på fragbite tycker som jag tycker....

Så här tycker jag, tänk om nihilium och dom där inte hade funnits, tänk så mycket roligare wow hade varit , Man hade kunnat se framåt att få se t6 och dom där, men nihilium har full t6 dirr.. Är bara jobbigt.

Varför kan inte blizzard göra en HELT omöjlig instance som nihilium får nöta men aldrig klara, för dom gjorde ju tempes keep för nästa expansion dom räknade med att man skulle vara lvl 90 för att klara skiten, och så går ju dom in och plockar ner allt.

För att skapa en diskution, tror du att nihilium skulle försöka att klara den "omöjliga" instancen även om dom viste att den var de, eller tror du att dom skulle vänta och se om det går senare i spelet..?

Blizzard sa ju själva att Tempes keep skulle vara omöjlig, men endå så var nihilium tvunga och ta ner den..

jo jag vet det är säkert StavarN^ eller nått sånt, men kl är 6 på mogonen är jävligt trött...

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..