Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow ett förstört spel!

Postat av slajmet ;$ den 28 Juni 2007, 14:41
118 kommentarer · 253 träffar
Hejhej :) tänkte skriva vad jag tycker om wow i dags läget folk kommer whina men vafan :D

wow är ett förstört spel, vet inte vad som hända i TBC men allting vart boring, samma sak ungefär. Och allting vart ENORMT gearbaserat spel. Nu kommer folk whina på att det finns skill i wow, såklart det gör det men. Inte så mycket som i dom flesta andra spel (cs, wc3, bf2 några av dom vanliga här på FB). Du behöver bra gear och en healer så tar du det mesta med hjälp av 2-3 knappar (varje class).

Priest som borde vara spelets bästa healer är totalt gimpad, paladiner är överlägsen när det kommer till healing.

Paladiner :

*får aldrig lite mana

*mycket armor = 0dmg

*deras buffs är oslagbara

Några få saker bara som gör paladins till bästa healingclassen.

Var t.ex i BG var en rogue där som drog ungefär 1,5k crits(white hits) det är ju jävligt nice när jag tar ca 700 med min shaman (dåligt gear). Allting är så gear baserat i detta spel så det inte är sant! förut på lvl 60 kunde du ha blå gear och ta epix det går nästan inte nu helt omöjligt för det är sån STOR skillnad på stats, armor & dmg på blue/epic vapen/armor.

Orkar inte skriva en bok direkt så det får va stop där, orkade inte dra allt är lite trött fortfarande .

Stavfel m.m bjuder jag på !

Tycker ni att wow är ett gearbaserat spel? såklart det är gearbaserat men sån skillnad det är nu mellan blue > epix är helt enorm.

tack&hej asian
Föregående tråd
Nästa tråd

118 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 118 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..