Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Letar efter 2 filmer!

Postat av WhIpZ den 25 Juni 2007, 15:51
15 kommentarer · 63 träffar
Hallau FB!

Var på Youtube för längesen där jag hittade 2 wow filmer, som jag inte kan hitta nu. Skulle varit uppskattat om ni kunde hitta de? :P Eller vet var de finns.

Bägge filmerna, sjunger dom bara i.

Den första filmen handlar om en tauren som står och sjunger hur han hatar Night elfs. Efter ett tag kommer refrängen och då kommer troll, undead och alla fram o sjunger med den. De sjunger även inför night elfs xD. Ibland springer dom iväg och får pilar etc. efter sig.

Den andra filmen handlar om en n00b som precis börjat spelat. Sen gick han till Undeads skogar (vet inte namnet) och så kom det fram en lvl 60 (då va inte tbc här). Iaf så skulle dom dullera om lvl 60s armor, saker etc. n00ben slog och slog och hpn på den andra sjönk jätte lite.
Sen började det ringa hemma hos den som hade lvl 60, och han tänkte; Vafan n00ben dödar inte mig på jätte länge.
Han gick för att svara och när han kom tillbaks hade han skitlite hp. Han skulle precis slå n00ben men han hann inte och dog. Så han fick ge nooben alla sina gears och så slutade den.

Vet ngn om de här filmerna?
Eventuellt kan ni gärna också länka andra roliga filmer, behöver inte va sång i den.
Ursäkta stavning.

//Ogsidox
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..