Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NoggenFogger

Postat av Stugaro den 23 Juni 2007, 20:06
17 kommentarer · 453 träffar
Hej alla. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Har sökt på google o thottbot angående detta. Det har drivit mig till vansinne nu i säkert 3-4 veckor, det går inte att sluta o tänka på det.

Jag vet inte vad jag gör snart. Grejjen är den att när jag ska försöka köpa NoggenFogger av Marin Noggenfogger så säger hon bara nånting med "Seen anything strange in the desert latley"? O jag har gjort questet för länge sen och jag kunde köpa av henne då. Hörde att någon annan hade samma problem, men han visste inte lösningen heller.

Jag bestämde mig för att helt enkelt skita i den questen men tills inatt då jag drömde att jag var tvungen att göra en till quest och samla 4st av nånting. O jag vill bara kunna köpa elixiren så jag får bort detta ur mitt huvud. För jag går bara runt o tänker på detta.

Nån som vet vad felet är? Ja jag vet att de låter dumt att man har drömt om nåt sånt här. Men jag vill bara kunna köpa så jag kan spela normalt och grinda och sånt. för detta tar all min kraft. jag blir så less

Hur ska jag göra för att kunna köpa igen? jag kan köpa med min alt. men inte med min main. och det är med min jag vill köpa
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar