1
Attumen
Postat av TmY^ den 22 Juni 2007, 17:03
110 kommentarer · 38 träffar
Efter flera veckors whipe på denna boss hände något undebart:
Vi tog phase 1 utan probs sen i phase 2 var det osablit flera healers dog men jag combatressade MT och han fick tillbacks aggro utan probs. phase 3 var en mardröm eftersom den är den sista och svåraste phasen. Men jag crittade som en hungrig katt som föds bakom en byro med insect svarms och moonfires.
När han äntligen gick ner skrek vi i vent som galna:
JAAAAAAAAA, YEEEEEES. SIIIIIIIIIIII. NEEEEEEIN. ALüpercha.
SIEG YEEES.
Jag fick ett par fina leather bracers för moonkins.
Jag då: Extrememoonkin @ Frostmane EU
Vår tank var: Lillhalt @ Frostmane EU ( även kallad skillhalt hehe )
Raiden leddes perfekt utav: Ikki som förklarade att fighten var mana krävande och vi skulle inte vara rädda för att andvända pots
@ Frostmane EU
EDIT:
ANIMAL BOSSES = Secured
Ikki ledde raiden som vanligt och lilhallt stod för tankingen, Jag: extreem-moonkin stod för DPSen.
Spider gick ner efter ett flertals whipes. Nice!
Vi tog phase 1 utan probs sen i phase 2 var det osablit flera healers dog men jag combatressade MT och han fick tillbacks aggro utan probs. phase 3 var en mardröm eftersom den är den sista och svåraste phasen. Men jag crittade som en hungrig katt som föds bakom en byro med insect svarms och moonfires.
När han äntligen gick ner skrek vi i vent som galna:
JAAAAAAAAA, YEEEEEES. SIIIIIIIIIIII. NEEEEEEIN. ALüpercha.
SIEG YEEES.
Jag fick ett par fina leather bracers för moonkins.
Jag då: Extrememoonkin @ Frostmane EU
Vår tank var: Lillhalt @ Frostmane EU ( även kallad skillhalt hehe )
Raiden leddes perfekt utav: Ikki som förklarade att fighten var mana krävande och vi skulle inte vara rädda för att andvända pots
@ Frostmane EU
EDIT:
ANIMAL BOSSES = Secured
Ikki ledde raiden som vanligt och lilhallt stod för tankingen, Jag: extreem-moonkin stod för DPSen.
Spider gick ner efter ett flertals whipes. Nice!
Har ni dowant aaattumen?
125 personer har röstat