Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Withgames.com - Ett jävla skämt

Postat av technoboy den 15 Juni 2007, 23:39
60 kommentarer · 56 träffar
(Värt att läsa!)

Hej! Asså fy fan, tror bara inte det är sant, jo nu är det så här, beställde

800g för ca 180kr(omvandlat från dollar) idag, runt 21:30 va detta, aja skrev in namn osv som dom ville ha

och email, men sen kom jag på att emailen jag skrev in på sidan när jag beställde guldet

inte är samma som mitt paypal konto så tänkte att det kanske kunde uppstå problem eller något, aja

kontaktar deras "instant live" support där det såg ut så här i ca 30-40 minuter innan jag ÄNTLIGEN fick prata med en från deras "support"

(varje "tick" ca 4 minuter imellan)

Please wait for a site operator to respond. Please don't forget leave your feeback when this chat end.

All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.

All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.

You are now chatting with 'daisy'

Aja, börjar förklara, och undertiden jag skrev kom jag på att jag varken har något Order/ID-nummer eller fått någon

konfirmations email från varken Paypal/Withgames som verifierar att jag beställt/köpt. Skriver som det är och får detta till svar:

(lovar att det är värt att läsa)

daisy: Hello, how may I help you?

Jag: Hello, i didnt get any id-nr when i payed my gold.

daisy: Can I have Your order number please?

Jag: I didnt get any..

daisy: what do you want?

Jag: My order number

Jag: Since i didnt get any

daisy: have you got a email from paypal?

Jag: And i wasn't registered on withgames.com so i can track my order or something + when i bought the guild i used another email then my email that is signed up to my paypal account...And i didnt get any confirmation email from withgames

Jag: No

daisy: oh

daisy: why did oyu come here? And payed with paypal

Jag: You know what i mean?

daisy: you order gold on ou r web site?

daisy: which web site?

Jag: withgames.com?

daisy: Can I have Your order number please?

Jag: Serious, i wrote i didnt got any order number, since there is something wrong...I have payed and my money has been drawn from my account..

Jag: Hello?

daisy: if you dont have, how did i check it to you

daisy: hello

Jag: what you mean "if you dont have, how did i check it to you"

daisy: it means we need tyour order number to check your info

Kristina Larsson: Yes, i know, but the problem and why i came here is because i didn't get any order number, OK?

daisy: i know

Jag: Yeah, so how we gonna solve this?

daisy: i dont know

Jag: where are you sitting at the moment?

Jag: US or china?

daisy: china

Jag: okay, but can you send the gold now instead?

Jag: and it's solved

daisy: no

daisy: sorry

Jag: so you are telling me i have lost 20$?

Jag: 22$ even i think

daisy: plz ask paypzl

Jag: No, this hasen't something to do with Paypal

daisy: more details please visit paypal.co

daisy: com

Jag: ...man/women, the problem is done from withgames.com

Jag: i didnt get any order nr, i cant tell paypal i didnt get any order number when i payed gold that i bought from you

daisy: but you have used payapl to pay your order.ok?

Jag: yes i have

Jag: and the money has been drawn

Jag: And withgames.com got the money

daisy: so i fyou rthave some problem,plz ask paypal

Jag: No, because the money has been drawn from MY account to your or whatever...So now i want my gold

daisy: plz give me your order number

Jag: I DIDNT GET ANY ORDER NUMBER FOR THE 5TH TIME

Chat session has been terminated by the site operator.

http://img467.imageshack.us/im g467/4637/skojaredj3.jpg

Har köpt guld från dessa innan men trode inte deras support va så inkompetent..Blev tbh lite chockad först när jag nu såg hur oseriösa

dom är, "plz", stavfel osv...Ska ALDRIG mer köpa guld från dessa. Har alltså nu förlorat ca 200 spänn...Aja

Kom ihåg det, köp ALDRIG guld ifrån Withgames.com.

Har ni råkat ut för något likande? Och vad tycker ni jag ska göra nu/Vad skulle ni gjort?
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..