1
Pre tbc 60-engame
Postat av Svarte-Petter den 12 Juni 2007, 14:37
7 kommentarer · 196 träffar
Hej! Jo så här är det > Jag har kört Zul'Gurub, Molten Core, Blackwing Lair, Onyxia's Lair och AQ20 (Och alla tbc raids förutom The Eye) Men inom BWL, Molten Core och AQ40 så har jag liksom inte kört hela raiden, har bara varit PuG's :< Han inte köra så jätte mycket innan TBC så kom och då va jag lvl 57 så hann bara köra ZG och få "seal of the gurubushi berserker" där ifrån (blev jätte glad btw :P) I BWL har jag kört:
Razorgore the Untamed
Vaelastrasz the Corrupt
Broodlord Lashlayer
Firemaw
Ebonroc
Molten Core:
Lucifron
Magmadar
Gehennas
Garr
:<
AQ40:
Ingen, han bara prova på The Prophet Skeram.
Så jag skulle vilja veta nu, vad händer efter dessa bossarna i dessa pre tbc raider (ebonroc, garr + aq40) Skulle även vilja veta lite om Naxxramas, hur många bör man vara om alla är lvl 70 och man ska göra en PuG? :P Är bossarna så svåra som man har hört pg.a av att inte så många guilder tog denna raid innan tbc. ty
Razorgore the Untamed
Vaelastrasz the Corrupt
Broodlord Lashlayer
Firemaw
Ebonroc
Molten Core:
Lucifron
Magmadar
Gehennas
Garr
:<
AQ40:
Ingen, han bara prova på The Prophet Skeram.
Så jag skulle vilja veta nu, vad händer efter dessa bossarna i dessa pre tbc raider (ebonroc, garr + aq40) Skulle även vilja veta lite om Naxxramas, hur många bör man vara om alla är lvl 70 och man ska göra en PuG? :P Är bossarna så svåra som man har hört pg.a av att inte så många guilder tog denna raid innan tbc. ty