Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sorgligt..

Postat av tixen den 11 Juni 2007, 22:30
40 kommentarer · 160 träffar
Hej! Jo det är ju så här, att alla guilder har väll dessa noobs? Ja ni vet; Töntiga guild namn och löjligt/oseriöst betende: "Lf1m kara, need healer!!!!!!!" "wanna join, kara last spot?!?!?!" m.m ja vet iaf...Och nej jag säger inte att det är löjligt eller ngt ifall man saknar 1 healer någon gång för att det har hänt nått men varje gång + omogna texter/betende, ja ni fattar. Och nu till det tragiska, vi har många sånna på våran realm (Magtheridon) men det sorliga är att dom liksom tar Karazhan, riktigt sjukt tråkigt. Ser liksom dessa noobs springa omkring med karazhan epics, blir ju ledsen i ögat. Varför måste blizzard nerfa karazhan/gruul/ssc m.m bara för att dessa jävla casuals som inte vet hur man spelar inte kan ta Attumen till 90% liksom, ja spelat ska passa alla, men om man övar och spelar tillsammans som en grupp(guild) så blir man bra liksom, börjar se allt mer och mer PuG's som clearar karazhan och då menar jag hela. Riktigt jävla bedrövligt. Aja gg till alla noobs som springer omrking med epics. Vad tkr ni? Sry för att jag kanske skrivit det så att det är svårt och läsa

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..