Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

World of Warcraft är inte wow längre.

Postat av Xail den 8 Juni 2007, 18:32
37 kommentarer · 60 träffar
Hejsan, jag har lirat TBC ett tag nu och känner mig ganska less på spelarna inte spelet utan spelarna. Tex. Jag lirade i min servers bättre karazan guild och låg 4 på dps metern och kände mig ganska nöjd och så. Men sedan så börjar guilden klaga på att min dps var för låg och mitt gear var för dåligt (Hade flest t4 i guidlen då) Då börajr ju jag tjafsa imot så klart, men sedan när dom hade kickat mig märkte dom att min dps var ganksa hög trots allt, nu vid detta tillfälle märkte dom att dom villa ha tillbacka mig. Dom frågade mig lite saker bla om jag ville joina det gjorde jag men sedan efter det märkte jag att alla jävla wow spelare har blivit dryga efter att TBC hade släppts. Förut kunde man gå med i guilder och allt med ganska dåligt gear och så men nu verkar ingen ge någon en chans så fort dom märker att en spealre har lite svaga länkar var det kick dirr. Så när jag lämnade dom igen och joinade en annan "Friendly" Guild som jag sökte efter drar vi till kara dödar Cyrator på första runnet med guilden vilket jag var häppen av att vi gjorde. Så börajr guild leadern lägga massa bortförklaringar varför en presit inte skulle få stanna i guilden. Jo ni har nog fattat att det handlar om prestens gear. Han hade bra gear från min sida men då var det så att guilden hade fullt med prisets så han kickade den sämst gearade för att inva en skit bra gear priest.

Allt jag kan se i wow nu för tiden är att man kan lira med RL polare alla andra har blivit drygga. Kan detta vara för att dom har blivit nobbade ur guilds innan TBC och har nu en cahns att hämnas? Inte vet jag men wow är inte wow längre. Det har mer blivit ett spel där man kan vara lite omogen coh whina på folk som inte gjort ett skit. Sj tycker jag spelet har blivit ett enda stort kaos. Allting tex Nihilum har dom ens problem med en boss? Nej? Förut så kunde man ha riktiga jävla problem på bossar i veckor där man fick kämpa förr att uppnå det man vill men nu uppnår man det bara genom att vara i guilds med drygga människor som bara vill ha epix.

mina namn på wow är Takai, Xail, Ptahades, Bosacur.

Alla är på olika servers för att jag trodde det var skillnad men icke. Aja till min fråga slutar ni med wow när något av dessa spel kmr ut?

Slutar du spela wow när något av dessa spel kmr ut? Starcraft 2, Age of conan , Warhammer online eller någat annat spel ni längtar efter?.

137 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..