Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rädd för att sluta med wow?

Postat av Animati0n den 6 Juni 2007, 23:07
51 kommentarer · 66 träffar
tjenare!

det e så att mitt gamecard har tagit slut för ungefär 2 veckor sen och jag har inga pengar kvar att spendera (avslutningskläder ftw) under den tiden har ja hunnit tänka vad ja ska göra med wow och mitt liv, nu e det ju sommar och ja vill inte sitta inne hela sommarn i år igen

jag har skaffat mig ett bra antal in game kompisar under tiden medans ja knappt hade några kompisar utanför skolan, men nu har jag en bra bunt IRL kompisar som ja umgås med oftare än innan wow. Jag har också blivit bättre i skolan och jag tänker inte längre "ja vill hem och lira wow"

det e så att hur mycket ja vill sluta med wow så kan jag inte släppa "rädslan" att tappa kontakten med mina in game kompisar, jag har blivit riktigt goa vänner med dom alla och jag e en såndära kompis snubbe som vill skaffa så många vänner som möjligt. Jag hade skitkul när jag å mina polare satt å nöta instancer hela tiden och när vi whina på vår mage som sög och kommentera allas gear. vi snacka också om IRL, kompisar,partyn, tjejer etc :D

vad tycker ni jag ska göra? be om deras msn och hålla kontakten där? men då blir det bara "hej, hur gåre med lvlingen" och wow relaterade samtal vilket jag verkligen vill slippa när jag inte spelar wow, vill iofs inte slösa pengar på ett nytt gamecard för att bara be om deras msn och säger farväl till guilden. wow var en "portal" till min perfekta värld, att ha en massa kul, vara social, ingenting att oroa sig för, att göra det jag är bäst på och att ingen fick veta att jag e jag (hade skit dåligt självförtroende då ja spela wow och var direkt inte social heller) men nu så insåg jag att min perfekta värld e utanför wow och utanför mitt rum. nu mår jag 10000 gånger bättre och har många vänner (vet inte hur många gånger jag har sagt det xD)

atm går jag i 7:an och ska börja 8:an till hösten och då börjar man få betyg, en till anledning varför jag ska sluta med wow och jag vill inte få IG i alla ämnen p.g.a wow

vad tycker fb vad ja ska göra? e ja rädd för att sluta med wow?

vill bara tacka att ni läste igenom allt ja skrev och spendera din värdefulla tid då du kunde ha gjort så mycket annat (även fast du inte läste hela)

*EDIT* glömde skriva att ja har tappat intresset för wow
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..