Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Patchen har förstört mitt wow totalt

Postat av G1zm0* den 24 Maj 2007, 00:27
36 kommentarer · 171 träffar
Ville testa allt innan jag gjorde en tråd.

Kom hem idag och laddade ner patchen kommer in och inget fungerar som det ska. Kom in i ironforge alla som var där hade ingen equipment på sig. Inspectade jag dem så hade dem kanske en ring eller något på sig. Jag kunde inte skriva i general chatten eller någonting. Alla mina friends var borta och jag kunde inte skriva till någon.

Jag tog bort wtf och interface mappen och loggade in igen. Då såg jag lite equipment på gubbarna som sprang runt men långt ifrån alla. Då kom där ngn noob o ville ha ett guld och han kunde jag skriva till. Så jag skulle gå ur ironforge och testa döda något. Han typ gå 3 steg så blir jag disconnectad.

Jag testade att starta om wow det hjälpte inte sen skulle jag reparera det, då kom det upp en jävla massa felmedellanden osv. Jag installerade om hela skiten och loggade in nu. Fortfarande samma fel. Jag kan inte prata med folk jag ser inte deras equip men ändån ser jag hur folk duelerar och loggar in och ut osv. Men försöker jag göra något så blir jag disconnectad. Det är precis som om jag är disconnectad hela tiden fast ändån inte.

Aja hoppas någon kan lösa mitt problem för nu har jag slut på ideer.

Ha en fortsatt trevlig kväll och tack på förhand

Mvh

Testade att logga in på min mage nu och där värkar allt funka kan döda mobs och kan whispra mina m8s och kan ta exit precis som vanligt. Sen testade jag med min main igen och då var fortfarande alla nakna och kunde inte göra ett skit. Kan inte ens ta exit som vanligt utan måste stänga av spelet från windows

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..