Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow - Hunter

Postat av beefCAKEbea den 21 Maj 2007, 13:42
12 kommentarer · 129 träffar
Hejzan. Min tjugofjärde tråd nu. Hade tänkt att sega ner fragbites server lite ytterligare med onödiga frågor om wow..
Så jag kör en Orc hunter.
Jag speccar Beastmastery och har en Boar som pet. Fördelen med boar är att den funkar både i PVP och i PVE, och den har charge. Lägger upp lite frågor som kan göra att jag förstår lite mer osv.

Och inga du är noob och du har inte spelat wow mycket och du kan ingenting. Det skiter jag i. Jag började spela wow i söndags förra veckan. Hade spelat en kort tid innan det. Sitter och spelar det för det är kul och hade inte tänkt att spela wow 24/7.

1. Vad skall jag ha för pet och vart kan jag få tag i det?
2. Vad ska jag köra för vapen? Bow eller Gun?
3. Vad ska jag köra för vapen i andra hand? Har en yxa pga att Orc har +speciality på yxa kanske inte spelar någon roll.. Funderar på att dra en staff eller ett tvåhand. Kanske 2 svärd? Förklara lite varför och vad som är bäst i PVE och PVP
4. Några speciella addons som fungerar speciellt bra för hunter?
5. Vad tycker ni om Hunters? Bra? Dåliga inom PVP och bra i PVP? Sämst, lama osv.¨
Sen lägg gärna upp en Hunterspecc som är bra att inom PVE och samtidigt hyfsad inom PVP under tiden.
Kyzzar och kramar från dezak. Kanske kmr med edit sen något mer jag vill veta.
Tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar